Jul är kul

Då var årets Julfirande avklarat.
Mkt nöjd. Jag hade inget på min önskelista, men fick toppen grejjer ändå =)
Kanon nöjd. Så snart ska det ut på stan och shoppa loss på presentkorten.
Igår åkte jag till Didi och sov över, och red ut i snön i hela 2 ½ timma idag.
När jag skulle åka hem så åkte jag även i diket.
Fick sladd och tappa kontrollen över bilen, väldigt läskigt faktiskt.
TACK och lov hade jag ingen mötande trafik just då, för då hade det gått riktigt illa så om bilen dansade runt.
Jag är helt oskadd.
Som en tröts på detta så beställde jag ett par skor också från have2have.com



 







Kommentarer
Postat av: Justina

hah jag beställde exakt samma skor i torsdags :D Ska hämta ut dom idag! wiiii!

2009-12-30 @ 16:44:59
URL: http://justinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0