Juletid

Ja. nu är klockan över 00.00. Så det är väll julafton nu.
Men för mig är det fortfarande dagen inna. Har inte lagt mig än.. är nog dags.
Jag har iaf fixat ihop alla julklappar. 40 minuter på stan så var jag klar, syster som var med blev chockad, nästan besviken. Råkade även köpa en julklapp åt mig själv hihi.
Förbi Rusta lite snabbt också för att köpa julklapp åt hunden (Cilla) och katten (Theo) också. En varsin säng =)
Köpte lite olje-doftljus också för att bli kvitt med råttstanken i mitt rum, som verkar satt sig i väggarna. Djävulskt.
Har varit och spelar bingo lotto och ätit lite gott hos pappa nu på kvällen också.
Så har hunnit en del iaf.
Jobbat, jul shoppat, slå in allt, bingolottat, ätit, blogga .. ?
Ja.. toppen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att somna som en stock. ngt annat är bara jobbigt.
Funderar på att dra ihop några roliga och kära människor på att åka till sälen ?
Matsson är där och jobbar och har det bra tydligen, fick en liten inbjudan, så varför inte passa på, har aldrig varit där förut. Intresserade ngn ?

Adjås.


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0