nåååh

Jag har börjat prioritera liiite.. men mjaa.. jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska köpa eller skita i..
jag har 700 :- som sagt
Bilderna ligger i min prio ordning




 Treggins 299:-  (mummsss)


  Jeans 399 :-  (vill ha mest mest mest)






Och här går gränsen för vad jag har presentkort på.




 Skjorta 249 :-  (vill haaaaa)


  Skor 199 :-  (behööver inte.. men så schyssta)

 Kofta 199 :-  (alltid sköna och går till allt)

 Klänning 129 :- (långa linnen är perfekt)


 Tubtopp 149 :-  (älskar tubtoppar, men de andväns inte alltför ofta)



Kommentarer
Postat av: syster

Hihi, brallorna på översta bilden kom hem till mig idag. Eftersom jag har varit en duktig H&M-kund fick jag hem katalogen för flera månader sedan. :)

2009-12-30 @ 11:58:19
URL: http://naveltuta.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mycket svårt, allt är snyggt på dig :-)



Kram pappand

2009-12-30 @ 16:49:34
Postat av: Carro

Snygga skor! Var kommer dom ifrån?

2009-12-30 @ 17:33:26
URL: http://caroooline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0