Kalas

Fredag var helt okej. Lidström firades för sina 20 år fyllda.
Ner till Konrad och levde loppan. Det varken dög eller sög..
Kort och gott lite bilder från fredagen






Sara och jag på konrad <3


Ja, lördag blev film mys med syster, krajsler och Tede.
Och idag har jag varit med didi fram tills nu i stallet.
Sköönt. Gud vad jag vill ha egen häst. Men kan ju drömma om det ett tag till.
Just det, Krajsler hade ju varit i göteborg och köpt nya fäljar.
Så pratade vi oss fram till att jag ska köpa hans "gamla" svarta 17 tums.
Awesome. Ska få lite löner först så är det grejjat.

 

Krilles ny inköpta ! Grrr.




Kommentarer
Postat av: Stian

Lyssnar du med håret eller? Du ska få köpa de fälgarna som sitter på nu.. De svarta ska jag i min tur behålla som vinterfälgar, men de däcken som sitter på de svarta fälgarna nu kan ju flyttas över till de andra fälgarna eftersom de också är 17". Bästa pris kompis, lovar och svär :)

2010-01-17 @ 19:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0