Mmmh

Vad har jag nu gett mig in på..
Jag nämnde för mor min att man kanske skulle testa på GI metoden jag också, eftersom hon håller på med det.
Skulle jag ikke ha sagt. En måltid senare och lite skavsår i öronen så är jag mycket förvirrad..
Helt plötsligt känns det jätte komplicerat och väldigt omotiverat.
Men har jag skaffat mig en mage så är det så.
Jag är inte stor.. men jag har varit snärtare i kroppen, och det vill jag tillbaka till.
Vi får väll se hur jag lyckas hålla detta löfte.

Har införskaffat mig en kvättkorg till mitt rum idag.
Jag är för lat för att springa ut i grovköket och lämna min smutstvätt när jag klär av mig.
Så förhoppnings vis är denna tvättkorg en lösning till mitt klädfyllda golv.
Den var fin också, så är det fint så blir det på ngt sätt roligare att ha det snyggt i rummet.
Blev en hårfärg också. I hopp om att färga bort det röda som fortfarande skimrar igenom.
Det går inte ihop med mitt klar bruna löshår.

Jag fick spotify igår också ! Toppen !

Hörs då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0