Pepparskogen

Nåå ! Jag har åkt dit, jag har börjat följa paradise hotel !
Det är ju så underhållande !
Rami åkte ut igår, och tacka gudarna för det. Men han var ju förjulva rolig när har startade sina små provoserande bråk :D haha snacka om att man fick garva.
Försökte leta upp just det klippet på youtube men kan inte hitta det, så jävla rolig !
Men en till sak, Simon !?
Till en början undrade jag mest vad det där var för jäkla pillevink som svepte omkring och såg drogad ut..
Men vart efter så började jag på någon smygande vis tycka att han va ju ganska läkcer på ngt konstigt vis.. ?
Ja jag vet inte. Nya Pontus tar ju iaf hem priset för att vara snyggast ! Mumms !

Idag ska jag jobba 13-16. Antagligen ska ordinarie personal ha ngt möte eller liknande så jag måste vakta enheten. Skkönt med bara 3 timmar, eftersom mitt ben är ur funktion tack vare tattueringen. Aj aj aj !

 

Simon i Paradise hotel.


Kommentarer
Postat av: thilda

sv: det är ju inte jag på bilderna?! det är min kompis fanny och JAG som TOG bilderna :P ehm?! haha

2010-01-13 @ 12:51:03
URL: http://discord.blogg.se/
Postat av: Charrolajn

Haha jag följer också Pradise Hotel, lite i smyg. Men vafan, man måste ju titta!

2010-01-16 @ 12:10:26
URL: http://caroooline.blogg.se/
Postat av: didi

Instämmer helt! Simon börjar på något konstigt jäkla vis se lite snygg ut?! Humm.

2010-01-17 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0