Uppdatering

Ja, idag är världen inte vacker.
Mitt ben är ur funktion. Jag går numer som en stapplande rövknullad bög i snigelfart.
Loovely !!
Bara det att jag måste pumpa mig in till stan och köpa present åt min älskade syster som fyller år imorgon.
Toppen, vad gör man inte för sina nära och kära.
Skulle ha gjort lite mer ärenden men det går bara inte.
Det får helt enkelt vänta tills jag kan gå utan att säcka ihop efter en meter.


Christian Enbom, min systers sambo, är en sjujävla lirare på att mixa ihop låtar.
Dj Kreklon - cutiebass Nyår
Där pratar vi öron erektion.



Kommentarer
Postat av: syster

Men knäppis, du behövde ju inte köpa nåt till mig. <3

2010-01-12 @ 17:24:24
URL: http://naveltuta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0